Czas do namysłu

Czas do namysłu to termin, w którym konsument może skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy. Czas do namysłu rozpoczyna swój bieg w momencie, w którym konsument otrzymał produkt, a więc jeszcze nie po sfinalizowaniu transakcji.

Prawo do odstąpienia od umowy przez klienta indywidualnego/konsumenta

Cieszymy się, że jesteś naszym klientem, dlatego też dajemy Ci 14 dni do namysłu. W tym czasie możesz odesłać do nas produkt bez podawania przyczyny. Prosimy o zwrot produktu w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu. Przedsiębiorca zwraca wszystkie płatności konsumenta, w tym ewentualne koszty dostawy, naliczone wraz z produktem. Kosztów odesłania nie wlicza się we wszystkie płatności konsumenta i nie podlegają one zwrotowi przez przedsiębiorcę.

Płatności dokonane przez konsumenta wypłaca się w ciągu 14 dni, licząc od następnego dnia po zgłoszeniu przez konsumenta odstąpienia od umowy. Jeżeli przedsiębiorca oferuje, że sam odbierze produkt, może poczekać ze zwrotem środków aż do otrzymania produktu lub do momentu wykazania przez konsumenta, że odesłał produkt, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Przedsiębiorca wykonuje zwrot, posługując się tym samym środkiem płatniczym, którego użył konsument, chyba że konsument zgodzi się na inną metodę. Zwrot środków nie niesie za sobą żadnych dodatkowych kosztów dla konsumenta.

Prawo do odstąpienia od umowy przez klienta firmowego

Prawo do odstąpienia od umowy obowiązuje konsumentów, nie firmy. Prawo do odstąpienia od umowy, jak opisano powyżej, nie dotyczy firm.

Dodatkowe informacje oprócz prawa do odstąpienia od umowy

Oprócz prawa do odstąpienia od umowy obowiązuje również gwarancja. Szczegóły znajdują się poniżej. Konsument może być niezadowolony, podczas gdy czas do namysłu już upłynął. Poniżej wyjaśniono również, co w takim wypadku powinien zrobić konsument.

Po upływie czasu do namysłu

Jeżeli produkt jest u Ciebie już ponad 14 dni, a nie jesteś z niego zadowolony, prosimy o skontaktowanie się z nami. Razem poszukamy odpowiedniego rozwiązania, bo najważniejsza jest dla nas Twoja satysfakcja.

Gwarancja działa niezależnie od czasu do namysłu

Kwestie, które podlegają gwarancji, są niezależne od terminu na odstąpienie od umowy. Jeżeli okaże się, że produkt jest wadliwy, od razu rozwiążemy Twój problem. Stosujemy taki sam okres gwarancyjny, jak w gwarancji producenta, która w większości przypadków obowiązuje przez jeden rok.

Masz pytania?

Skontaktuj się z naszą obsługą klienta przez WhatsApp: +31 627478395 lub wyślij e-mail na adres customerservice@prijstechnisch.com.